Vappu, täysikasvuinen karitsoinut lammas, eli uuhi.
Liljan kukka, kuljan likka!
Ikinuori – liljoja nuoli. Meikäläinen on rokkari-mama ja Hemuli on mun rokkari-stara.
Villi nuoruus, hankala lapsuus.
Mulla oli nimittäin nuorena pientä pöhinää yhden pörröpään kanssa ja sain kolme lasta; Gunnarin, Pojun ja Charlotan.
Lapset kulkee vieläkin mun matkassa ja rockin perässä. Vien pennut joka päivä Hemulin keikalle ja se soittaa meille tasavirta vaihtovirtaa.
Jos tulet rokkaamaan meidän kanssa, niin me rokataan sun kanssa.
Ohhoijaa, vierivä kivi ei kasva heinää, joten taidanpa lähteä tästä päiväunille.
Let's go pennut, pehkut palaa!









